Produkt dnia
 THERA BOLLY Z PRZYSSAWKAMI ZESTAW
THERA BOLLY Z PRZYSSAWKAMI ZESTAW
178,00 zł
szt
FIGUactiv HERBATA ODCHUDZAJĄCA LR
FIGUactiv HERBATA ODCHUDZAJĄCA LR
79,90 zł
szt
Poduszka elektryczna P-60/80
Poduszka elektryczna P-60/80
110,00 zł
szt
Kołnierz ortopedyczny C1 typ Schantza
Kołnierz ortopedyczny C1 typ Schantza
24,00 zł 15,00 zł
szt
ZEITGARD DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ
ZEITGARD DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ
949,00 zł
szt
Promocje
Kołnierz ortopedyczny C1 typ Schantza
Kołnierz ortopedyczny C1 typ Schantza
24,00 zł 15,00 zł
szt
BALANCE BASIC- Platforma do balansowania
BALANCE BASIC- Platforma do balansowania
98,00 zł 90,00 zł
szt
KETTLER Obręcz do pilatesu
KETTLER Obręcz do pilatesu
75,00 zł 58,00 zł
szt
Producenci
Sonda
Co zmienił byś w naszym sklepie ?
Regulamin sklepu
 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ACTIV MEDICA

Dostępnego pod adresem www.activmedica.pl , prowadzonego przez  firmę Activ Medica PHU Aldona Rawicka Smętowska 19 85-552 Bydgoszcz, Nr ewidencyjny działalności gospodarczej 50312 -Ewidencja prowadzona przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy, NIP 967 006 10 14, REGON 091319239

Regulamin określa zasady zakupów w sklepie ACTIV MEDICA . Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

REJESTRACJA

1. Aby korzystać ze sklepu i składać zamówienia, klient może zakupić  towar bez rejestracji lub może być zarejestrowanym użytkownikiem.

 

2.   Rejestrując się na naszej stronie i przekazując nam swoje dane osobowe, klient wyraża zgodę na ich przetwarzanie wyłącznie przez Activ Medica PHU Aldona Rawicka.

3.   Dane klienta  nie będą udostępniane osobom trzecim ani innym firmom. Każdy klient ma wgląd w swoje dane i może je w każdej chwili zmodyfikować lub usunąć z naszej bazy.

 WARUNKI OGÓLNE

1.   Firma nie ustala minimalnej kwoty zamówienia.

2.  Wszystkie produkty oferowane w sklepie Activ Medica są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3.  Wszystkie ceny podane na stronach internetowych  sklepu Activ Medica  podawane są w polskich złotych  ( PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. 

WARUNKI DOSTAWY

  1. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach sklep Activ Medica stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego a nie w rozumieniu art. 66 par. 1 ustawy z dn. 23 kwietnia 1960 r.
  2. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta i jego akceptacji przez Sprzedającego
  3. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 16.00, w soboty, w niedzielę oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Zamówienia składane telefonicznie przyjmowane są w godzinach 8.00 - 16.00
  4. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.
    Cena przesyłki  kurierskiej przy zamówieniach opłaconych z góry jest uzależniona od wagi przesyłki i jej gabarytów(cena przesyłki dodana do kwoty zamówienia przelana na nasze konto i wyszczególniona jest w fakturze za towar
    Cena przesyłki kurierskiej wysyłanej za pobraniem (płatne kurierowi przy odbiorze) jest uzależniona od wagi przesyłki i jej gabarytów. Kwota za przesyłkę wyszczególniona jest w fakturze za towar.
  5. Szczegóły dotyczące cen przesyłek są widoczne na stronie głównej Sklepu w zakładce warunki dostawy
  6. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera lub pracownika poczty. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania mogących powstać w trakcie transportu, klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem lub pracownikiem poczty odpowiedniego protokołu, oraz niezwłocznego zawiadomienia właściciela sklepu przed złożeniem podpisu na liście przewozowym i odbiorem paczki Protokół stanowi dokument do dalszych roszczeń.
  7.  Firma nie odpowiada za przesyłki ewidentnie uszkodzone w transporcie lub naruszone przez osoby trzecie, jeśli klient swym podpisem zatwierdzi ich odbiór.
  8. UWAGA! Nasza firma nie przyjmuje zwrotów odesłanych przez klienta za pobraniem.
  9. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku przesyłki dostarczanej za pobraniem rozpoczyna się w dniu przyjęcia zamówienia.
  10. Zamówienia za towar o wartości powyżej  500,00 zł opłacone z góry realizujemy na nasz koszt z wyjątkiem przesyłek ponadwymiarowych które opłaca klient. Warunki wysyłki dla zamówień zagranicznych ustalamy indywidualnie.
  11. Możliwe są następujące formy zapłaty:

a)  Za pobraniem - gotówką kurierowi lub na poczcie przy odbiorze towaru.

b) Przelewem - Po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, jest wysłany e-mail z numerem naszego rachunku bankowego. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto paczka jest pakowana i wysyłana.

c)  Kartą płatniczą oraz szybkimi transferami - za pośrednictwem serwisu PayU.pl - szczegółowe informacje znajdują się na stronie www. PayU.pl

d) Zamówienia powyżej 500,00 zł i wykonywane na indywidualne zamówienie realizowane są wyłącznie po dokonaniu  przez klienta przelewu na nasze konto.

12. Firma Activ Medica PHU  zastrzega sobie prawo do wymogu sporządzenia osobnej umowy sprzedaży.

Umowa taka, może być sporządzona także na życzenie klienta.

Numer naszego rachunku bankowego:

Alior Bank   nr rachunku 27 2490 0005 0000 4530 5317 4123.

1.Przy wpłatach z góry na konto prosimy o podanie numeru zamówienia i nazwiska zamawiającego.

2.Zamówienia złożone z opcją „wpłata z góry” są automatycznie anulowane w przypadku braku płatności w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia.

3.W chwili wysyłki towaru klient otrzymuje na podany w chwili zamówienia adres e-mail potwierdzenie nadania przesyłki wraz z numerem paczki i danymi kontaktowymi firmy kurierskiej.

4.W przypadku opóźnień w płatności firma Activ Medica  PHU Aldona Rawicka ma prawo domagać się zwrotu towaru.

5.Towar pozostaje własnością firmy Activ Medica PHU Aldona Rawicka aż do wypełnienia wszelkich zobowiązań kupującego.

 6.Sklep Activ Medica wystawia fakturę VAT lub paragon na każdy zakupiony towar.

KARTA STAŁEGO KLIENTA  

Status STAŁEGO KLIENTA  klient otrzymuje gdy suma jego zamówień na koncie przekroczy 1000 PLN. Od tego momentu klient ma prawo do 5% zniżki przy zakupach w Sklepie Activ Medica
 UWAGA: Zniżki i rabaty nie sumują się!!!
 CZAS REALIZACJI  ZAMÓWIEŃ
  1. Czas realizacji zamówienia oznacza orientacyjny termin, w którym zamówienie powinno być wysłane do klienta. W sytuacjach losowych związanych z brakiem produktu w magazynie dostawcy, właściciel sklepu zobowiązany jest poinformować klienta o ewentualnych opóźnieniach drogą elektroniczną lub telefonicznie.
  2. W przypadku kilku produktów zamawianych w jednej przesyłce, czas realizacji zamówienia odpowiada najdłuższemu czasowi realizacji spośród produktów (produkty wykonywane na specjalne  zamówienie) , znajdujących się w zamówieniu.
  3. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku przesyłki dostarczanej za pobraniem rozpoczyna się w dniu przyjęcia zamówienia.
  4. Szczegółowe warunki dotyczące czasu realizacji zamówienia są zawarte na stronie głównej sklepu w zakładce  warunki dostawy. Jeśli czas dostawy ulegnie znacznemu wydłużeniu, skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej/telefonicznie.
  5. Wszelkie zmiany/błędy zgłaszać należy w formie pisemnej niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

 PRAWO DO ZWROTU

1.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r.poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy zgodnie z §. 5 ust. 6. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 

Koszty przesyłki pokrywa klient 

2. W przypadku  chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać  na adres Sklepu Activ Medica. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, fakturę wystawioną przez Sklep oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Zwrócony towar nie może być używany ani zniszczony i musi posiadać fabryczne metki/ zabezpieczenia. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Sklep w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta 

3. Prawo  do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 

o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został  poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego  zindywidualizowanych potrzeb; (np. produkty z wyborem rozmiaru, kształtu, koloru tapicerki lub opcji dodatkowych instalowanych w sprzęcie na życzenie kupującego) oraz towarów importowanych na specjalne zamówienie.

  - w  której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

REKLAMACJE

1. Koszt przesyłki reklamacyjnej ponosi klient, zwrot naprawionego/ zastępczego towaru odbywa się na koszt naszej firmy, o ile reklamacja znalazła uzasadnienie.

2. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar zwracany jest na koszt klienta.Zakres praw konsumenta reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.). 

JAKOŚĆ I GWARANCJE

1Towary sprzedawane przez naszą firmę są najwyższej jakości.

2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. oraz na życzenie mogą zostać wysłane przed zakupem pocztą elektroniczną.

3. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. 

POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe Użytkowników będących osobami fizycznymi (w tym osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą) będą przetwarzane przez sprzedawcę jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez sprzedawcę za pośrednictwem sklepu, jak również e celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem Sklepu, w tym dotyczących usług i towarów prezentowanych w Sklepie. W odniesieniu do danych osobowych Użytkowników dokonujących rejestracji w Sklepie z wykorzystaniem danych dostępowych pochodzących z Allegro lub dokonujących w Sklepie zakupu towarów lub usług z wykorzystaniem dostępowych pochodzących z PayU za zgodą Użytkowników oraz w zakresie  niezbędnym do realizacji przez sprzedawcę celów wskazanych powyżej. Przetwarzanie zbieranych danych odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podanie przez Użytkownika swoich danych osobowych jest dobrowolne. 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Wszelkie ewentualne spory, jakie mogą wyniknąć z realizacji Regulaminu, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy według przepisów kodeksu postępowania cywilnego.

2. W sprawach nieregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl